Въпреки че съм млада, вече мразя своите родители

Трудно се отървах от живота в Германия. Така започва разказът ми. Твърде млада съм, но сърцето ми е изпълнено с омраза към собствените ми родители. Откакто се помня, всичките ми нещастия са свързани единствено с тях. Живеем в малко село и те винаги са се държали много строго към мен. Въпреки че съм на 19, досега не съм имала сериозно гадже, защото те постоянно ми натякват, че ако излизам с момчета, ще стана курва. На всичкото отгоре се карат постоянно. Случвало се е баща ми да посяга на мама. Но не я оправдавам, защото тя си го проси. Все му отговаря и никога не му остава длъжна.

После идва и си го изкарва на мен. Като завърших техникума в близкия град, не ме пуснаха да живея там на квартира, за да не ми завърти някой главата. Седях си по цял ден вкъщи и никъде не излизах. Когато обаче парите започнаха съвсем да не ни стигат, майка ми каза, че ми е намерила работа в Германия. Нейна приятелка работела там от години и й обещала да ме уреди като камериерка в един хотел. Страхувах се и не исках да пътувам сама до чуждата страна, защото не знаех езика, но нашите ме принудиха да тръгна. Не мигнах, докато бях в автобуса и плаках през цялото време.

На автогарата в Хамбург ме посрещна приятелката на майка ми и ме заведе в хотела, в който щях да работя. Беше в краен и мръсен квартал. Показа ми къде е стаята и обясни, че сега не може да ме нахрани, защото кухнята не работела, но утре ме чакала богата закуска. От умора заспах направо с дрехите. На другата сутрин още по тъмно ме събудиха удари по вратата. Скочих изплашена и отворих. На немски някакъв дебел, мазен мъж ръкомахаше и нещо ми обясняваше. Не го разбирах, но тръгнах след него.

Заведе ме в кухнята и с жестове ме подкани да закуся. После донесе отнякъде униформата на камериерка и ми показа, че трябва да я облека. Хапнах набързо и отидох в стаята си да се преоблека. Стаите не бяха много и за два часа успях да почистя навсякъде. Обаче непрекъснато идваха някакви мъже и жени по двойки и влизаха в стаите за час. Започнах да разбирам, че това е място, където хората плащат, за да правят секс. Тъкмо оправях някъде и влизаха поредните клиенти.

До вечерта капнах от умора и отмаляла, седнах да хапна нещо чак към 22 ч. Тогава се появи приятелката на майка ми и каза, че собственикът много ме харесал и ако съм била послушна с него, щял да бъде мил с мен и да ми прави подаръци. Умрях от ужас и страх и й казах, че съм девствена и досега мъж не ме е докосвал. Тя само се засмя и каза, че знае, затова съм била много ценно момиче. От тази вечер не смеех да заспя от страх, че оня дебелак ще влезе в стаята и ще ме изнасили.

През деня само ме следеше с поглед и дебнеше кога може да ме плесне отзад или да опипа гърдите ми, а вечер го чувах как сумти пред вратата ми и си мърмори нещо на немски. В края на първия месец успях да се сприятеля с момчето, което доставяше храна за хотела. Казах му, че тук никак не ми харесва и го помолих да ми помогне да избягам. Той се съгласи и ми купи билет за България с парите, които му дадох. Една сутрин се скрих в камиона му и той ме заведе до автогарата.

Стоя с мен, докато се кача в автобуса. Цял живот ще съм му благодарна за това, че ме измъкна от оная отвратителна дупка! Когато се прибрах на село, майка ми вместо да ми се зарадва и да ме попита как съм, ме посрещна с крясъци и обиди. Каза, че съм избягала от късмета си. Въобще не искаше и да чуе на какво място работех и как се отнасяха там с мен.
Сега съм затворена вкъщи и не знам как ще продължа нататък. Иска ми се да сложа край на живота си, защото няма кой да ми помогне.

Отчаяно момиче

Коментари