Години наред го издържах, влачих го пиян от кръчмите, а той обърна гръб на собствената си дъщеря

Бившият ми съпруг живя с мен през по-голямата част от живота. За съжаление той беше алкохолик и редовно се отдаваше на запои. Колко пъти съм го прибирала от кръчмите, само аз си знам. На другия ден ми обещаваше, че това няма да се случи отново, но след известно време всичко се повтаряше. Разбирате, че финансово бяхме много зле и едва свързвахме двата края. Аз издържах на глад, но когато дъщеря ми беше малка, не можех да си позволя да й купя прилични дрехи или да я пратя на почивка. Но тя порасна умно и интелигентно момиче и ми помагаше да се справя с пияния й баща. Много често ме съветваше да се разведа и да прекратя този ад.

Колко пъти прощавах на съпруга си и колко пъти вярвах на думите и обещанията му. А когато го изгониха от работа, ходих да целувам краката на началника му, да го съжали и да не го уволнява. Колко пари съм потрошила за лечение, колко сълзи съм проляла, очите ми вече пресъхнаха. На 44 години съм, а и изглеждам на 60. А после той ме напусна заради любовницата си. Отначало се мъчеше да скрие истината, но след това си призна, че в живота му има друга.

Събра си багажа и си тръгна. Шест месеца по-късно получих призовка от съда. Бившият ми вече мъж искаше да разделим имотите. След развода той получи двустайния апартамент, който бързо продаде, а аз и дъщеря ми – гарсониерата. Ето така приключи семейният ми живот. Но това, което е интересно, че бившият ми е спрял да пие. Намерил си е нова работа и планира да започне частен бизнес. За дъщеря ни изобщо не се сеща. Не се обажда, не пита за нея.

Миналият месец го поканих на сватбата й, а той отговори, че вече е голямо момиче и трябва да се оправя сама в живота. И да не се надява, че ще й помогне финансово. Какъв мръсник. Години наред го издържах, влачих го пиян от кръчмите, а сега той обръща гръб на собствената си дъщеря. Наистина, живея много по-добре след раздялата ни, възстанових се психически, но ме боли, че животът е несправедлив. Убедена съм, че възмездие ще има и някой ден любовницата му ще го изхвърли на улицата. Дано дочакам да видя това с очите си.

Коментари