Жена ми чака четвърто дете, но не спира да пие и да кръстосва заведенията с приятелки

Бременната ми съпруга продължава с алкохолния си начин на живот. Многодетен баща съм и с жена ми в момента очакваме четвърто дете. Когато се ожених за Катя, бях влюбен в нея с цялото си сърце, въпреки че знаех за склонността й към алкохола. Жена ми е от семейство на алкохолици, но вярвах, че щом се съберем, тя ще се промени и ще живеем като всички нормални хора. За съжаление мечтите ми се оказаха напразни. Когато Катя разбра, че е бременна с първородния ни син, не само че не се отказа от пороците си, а и понякога се прибираше много пияна късно вечерта.

Обикаляше с приятелки по кръчмите и макар от километри личеше, че е бременна, жена ми се държеше като уличница. Днес Катя е майка на три деца и очакваме четвърто. Вярвах, че заради тях ще се промени и ще се откаже от развратните си приятелки, с които споделят една и съща страст, но се оказва, че нищо не е в състояние да я вразуми. Докато тя се търкаля пияна в някоя кръчма, за децата се грижи майка ми. От време на време Катя се спира у дома, чисти къщата, готви, но щом приятелките й дойдат, лудостта отново я прихваща.

Живеем в малък град и всички съседи стават свидетели на пиянските й изпълнения. Хората обсъждат семейството ни, подиграват ни се. Когато се прибера от работа, вместо да си почина, аз ходя да прибирам жена си от кръчмите. Многократно разговарях с нея по тази тема, посетихме и лекари, дори веднъж я набих, но оправия няма. Убеден съм, че Катя обича децата, и ако не беше този порок, щеше да е добра майка и съпруга.

Уморен съм. Не знам как да продължа живота си с вечно пияна жена. Колко много съжалявам, че не послушах майка си, когато ми казваше, че “крушата не пада по-далеч от дървото”. Знаех, че родителите на съпругата ми са алкохолици, но предполагах, че Катя няма да бъде като тях. Сега страдам и се измъчвам. Приятелите ме съветват да се разведа, а аз все още я обичам. Без мен тя ще удари дъното. Как бихте постъпили вие в моята ситуация? Обмислям да се преместим в друг град, далеч от нейните “приятелки”, но дали това ще реши проблема?

Коментари